Müşteri Memnuniyet Anketi

Laboratuvarın faaliyetleri yada sonuçlarıyla ilgili şikayetlerde izlenecek yol aşağıda belirtilmiştir;

1. Şikayetler laboratuvara mail, telefon veya web sitesi üzerinden ulaştırılabilir,
2. Şikayetler iki aşamada ele alınır;a)Laboratuvarın faaliyetleriyle ilgili olan şikayetler, b) Laboratuvarın faaliyetleri ile ilgili olmayan şikayetler. Eğer a seçeneği ise şikayet ile ilgili Düzeltici Faaliyet açılır ve diğer adımlara geçilir. b seçeneği ile ilgiliyse müşteri ilgili birime yönlendirilir.
3. Şikayet başvurusunun yapıldığı hafta itibariyle ele alınır
4. Çözüm için izlenecek yol ile ilgili müşteriye yazılı veya sözlü olarak bilgi verilir ve süreç izlenerek kayıt altına alınır.
5. Süreç ile ilgili her türlü uygun adımın atılır ve şikayet 15 gün içerisinde sonuçlandırılarak müşteri yazılı ve/veya sözlü olarak bilgilendirilir.

26 Kasım 2015, Perşembe 569 kez görüntülendi